BIZKAIKO.

Bizkaiko is een kledinglijn die is geïnspireerd op het Baskenland en de surf-lifestyle. De producten die Bizkaiko aanbiedt zijn o.a. T-shirts, zwemshorts en boardshorts gericht op mannenmode. Elk item heeft een eigen verhaal en dat maakt het merk uniek. De kledinglijn is opgericht door Robert IJntema. Met het merk en de achterliggende verhalen wil hij mensen inspireren om dromen en doelen te bereiken.

BRAND CASE.

Opdrachtgever:
Bizkaiko

Diensten:
Social media marketing.

Robert heeft zelf interesse in het surfen en is daarom ook regelmatig te vinden in het Baskenland. Deze regio en de lokale verhalen geven hem de juiste energie om bijvoorbeeld grote beslissingen te relativeren. Dit is dan ook wat hij terug heeft laten komen in zijn kledinglijn, Bizkaiko. Elk product staat voor een verhaal dat te maken heeft met het Baskenland. Om dit op een mooie manier naar buiten te brengen en de doelgroep te bereiken, kwam Robert bij ons met de vraag of we hem konden ondersteunen bij het inzetten van social media.

SOCIAL MEDIA MARKETING

Om de kledinglijn op de kaart te zetten en de doelgroep te bereiken zijn we met Bizkaiko gaan inzetten op social media. Bizkaiko had al een zakelijke Facebook en Instagram pagina. Deze hebben we actueel gemaakt en juist ingesteld. Daarnaast hebben we de Instagram Shop en Facebook winkel ingesteld en ingericht. Deze shops maken het mogelijk om producten toe te voegen aan je social media profiel. Zo kun je bijvoorbeeld producten taggen op de foto’s waar deze op worden weergegeven en kunnen bezoekers gemakkelijk doorklikken naar het product. Het voordeel hiervan is dat men gelijk een aankoop kan doen zonder veel moeite. 

Na bovenstaand ingesteld te hebben, zijn we aan de slag gegaan met het beheren van de social media kanalen. We hebben een social media huisstijl ontworpen op basis van de bestaande huisstijl. Wekelijks hebben we diverse social media berichten gedeeld, waarbij we de thema’s hebben bedacht, teksten hebben geschreven, de designs hebben ontworpen en de berichten hebben geanalyseerd. De berichten die we deelden hadden te maken met de kledinglijn, acties, specifieke items en de verhalen erachter.

Naast het organisch delen van berichten, hebben we ook diverse advertenties opgezet. Met het opzetten van advertenties konden we meer mensen bereiken en meer kracht geven aan de boodschap of acties. De advertenties zijn gericht opgezet waarbij de doelgroep specifiek is getarget. Met de advertenties hebben we duizenden potentiële kopers bereikt die hun weg naar de website goed wisten te vinden.

INFORMATIE AANVRAAG

Promotie artikelen - Drinkwaren

Vul hieronder je gegevens in en wij gaan direct voor je aan de slag. 

GRATIS DOWNLOADEN

BRAND FOR LIFE
INHAAKKALENDER 2024.

Vul hieronder je gegevens in en ga direct aan de slag.