NIJMEIJER & NIJMEIJER.

Nijmeijer & Nijmeijer Finance en Consultancy (NNFC) is een financiële dienstverlener die bedrijven volledig ontzorgt op het gebied van Finance & Control. De onderneming zit gevestigd in Zwolle. NNFC is o.a. gespecialiseerd in accounting & reporting, budgeting & forecasting, en bieden advies en ondersteuning op het gebied van financial & business control en internal control. Hierbij focussen zij zich op een goed fundament met grip op de toekomst.

BRAND CASE.

Opdrachtgever:
Nijmeijer & Nijmeijer Finance en Consultancy

Diensten:
Design en social media marketing.

Een logo is een belangrijke basis voor een krachtige uitstraling van een bedrijf. Nijmeijer & Nijmeijer kwam dan ook bij ons met het verzoek om een professioneel logo te ontwerpen voor hun nieuwe onderneming. Naast een logo hebben we ook verschillende huisstijlbestanden gecreëerd in dezelfde stijl. Om meer naamsbekendheid te genereren hebben we in een later stadium een zakelijke LinkedIn-pagina aangemaakt, juist ingesteld en hebben we het beheer van deze pagina op ons genomen.

LOGO & HUISSTIJL

De eerste indruk is het belangrijkste en een logo is iets wat als eerste wordt gezien van een bedrijf. Het is dus van belang dat het logo goed past bij het bedrijf en de juiste uitstraling heeft. Voordat we aan de slag zijn gegaan met het ontwerpen van een sterk en professioneel logo, zijn we dan ook het gesprek aangegaan met Nijmeijer & Nijmeijer Finance en Consultancy. We hebben gesproken over waar de onderneming voor staat en welke dienstverlening zij aanbieden. Het doel was om een logo te ontwikkelen die passend is voor de financiële sector en een zakelijke en moderne uitstraling heeft. We hebben gekozen voor een duidelijk font waardoor de bedrijfsnaam goed naar voren komt. In het beeldmerk is de letter N twee keer verwerkt. De letter N is op een creatieve manier met elkaar verbonden, dit staat natuurlijk voor Nijmeijer & Nijmeijer. De verbinding tussen de oprichters van het bedrijf wordt hiermee goed benadrukt. De groene kleur in het logo staat voor groei en financiën en de zwarte kleur die is verwerkt zorgt vooral voor de formele touch.

Naast het logo hebben we ook diverse huisstijlbestanden ontworpen. Zo hebben we visitekaartjes, briefpapier, een PowerPoint template en factuurdocumenten gecreëerd. De stijl van het logo is in al het materiaal doorgetrokken. Hierdoor hebben alle documenten een duidelijke uitstraling die herkenbaar is en past bij de organisatie.

SOCIAL MEDIA MARKETING

In een latere fase werd het tijd om de naamsbekendheid te vergroten en om online zichtbaar te zijn én te blijven. Voor Nijmeijer & Nijmeijer hebben we dan ook een zakelijke LinkedIn-pagina aangemaakt.

Deze pagina dient ervoor om bezoekers te informeren over het bedrijf, hun vakgebied, dienstverlening en over de ontwikkelingen en nieuwtjes binnen de onderneming en sector. We hebben ervoor gezorgd dat de bedrijfspagina op LinkedIn beschikt over relevante gegevens en informatie. Daarnaast hebben we een passende omslagfoto ontworpen, waarin de stijl van hun huisstijl is doorgetrokken. Dit zorgt ervoor dat bezoekers op een leuke en frisse manier binnenkomen op de pagina. Na het aanmaken en juist instellen van de zakelijke LinkedIn-pagina hebben we het totale beheer van deze social media pagina op ons genomen. Dit houdt in dat we wekelijks social media berichten bedenken, de teksten schrijven, designs ontwerpen, de berichten publiceren, analyseren en dat we reageren op inkomende berichten en reacties.

De berichten die we opstellen en delen zijn gerelateerd aan het bedrijf en haar diensten, aan thema’s die centraal staan binnen het vakgebied, actueel nieuws en ontwikkelingen. De designs die we ontwerpen voor de social media berichten zijn in één lijn met de huisstijl en erg herkenbaar voor Nijmeijer & Nijmeijer. Door regelmatig verschillende berichten te delen op social media kan het bedrijf hun doelgroep informeren over belangrijke zaken, hun doelgroep aantrekken en informeren en betrokkenheid genereren. We zijn wekelijks in contact met Nijmeijer & Nijmeijer om het te hebben over de voorbereide berichten en ontwikkelingen. Door regelmatig contact te hebben zijn we altijd op de hoogte van ontwikkelingen binnen de onderneming en het vakgebied, weten we wat er speelt en kunnen we sneller inhaken op bepaalde kansen.

VAN NIJMEIJER & NIJMEIJER NAAR FINCVALUE

Na een tijd actief te zijn geweest onder de naam Nijmeijer & Nijmeijer Finance en Consultancy was het tijd voor verandering. Passend bij de visie van het bedrijf, hun dienstverlening en groei die zij hebben doorgemaakt, is aan het einde van 2023 gekozen om verder te gaan onder de bedrijfsnaam Fincvalue. Benieuwd naar Fincvalue en naar de diensten die wij hebben verleend? Lees dan de brand case hier

GRATIS DOWNLOADEN

BRAND FOR LIFE
INHAAKKALENDER 2024.

Vul hieronder je gegevens in en ga direct aan de slag.