ONDERNEMERSCLUB MARSLANDEN.

Ondernemersclub Marslanden is de ondernemersvereniging voor bedrijventerrein de Marslanden in Zwolle en behartigt de collectieve belangen van ca. 230 leden. De vereniging is gesprekspartner voor overheden en andere belangenorganisaties. Daarnaast organiseren zij verschillende themabijeenkomsten, netwerkactiviteiten en bedrijfsbezoeken voor haar leden.

BRAND CASE.

Opdrachtgever:
Ondernemersclub Marslanden

Diensten:
Social media pagina’s opzetten en inrichten, social media beheer & management en adverteren

Ter gelegenheid van het 50-jarig jubileum van de ondernemersvereniging in 2023 is de Open Bedrijvendag Marslanden ontstaan: een dag waarop verschillende bedrijven op de Marslanden hun deuren openen en laten zien wat er achter de schermen gebeurt. Om ook voor de tweede editie van de open dag in 2024 een mooie opkomst te realiseren, is onze hulp gevraagd. Deze uitdaging hebben wij met beide handen aangegrepen door in te zetten op social media marketing.

SOCIAL MEDIA MARKETING

Aanmaken en inrichten van social media pagina’s
Allereerst hebben wij de Instagram- en Facebookpagina voor de Open Bedrijvendag Marslanden opgezet, ingericht en vormgegeven. Hiervoor hebben we een unieke social media stijl ontwikkeld die aansluit bij de huisstijl van de ondernemersclub en het event. Daarnaast hebben we de pagina’s voorzien van relevante informatie voor (potentiële) bezoekers, deelnemers en andere geïnteresseerden, zodat zij eenvoudig toegang hebben tot de benodigde details en praktische informatie over de open dag.

Beheer & management
In de maanden voorafgaand aan het event hebben wij het social media beheer & management van de Facebook- en Instagrampagina van de Open Bedrijvendag Marslanden en de LinkedIn-pagina van Ondernemersclub Marslanden verzorgd. Met twee organische berichten per week hebben we actief inhoud gedeeld om aandacht te genereren voor het evenement. We hebben verschillende soorten berichten geplaatst, zoals het uitlichten van deelnemende bedrijven, het delen van openstaande vacatures, het promoten van activiteiten tijdens de open dag, het delen van interessante weetjes over het bedrijventerrein en het verstrekken van praktische informatie. 

Social media advertising
Naast het organisch delen van content op social media, hebben wij ook diverse gerichte advertenties opgezet om de juiste doelgroepen in de regio te bereiken. Door gebruik te maken van de targetingmogelijkheden van Facebook en Instagram hebben we specifiek werkzoekenden, studenten en inwoners van Zwolle en omgeving aangesproken. De advertenties waren afgestemd op de interesses en locatie van de doelgroep, waardoor we het bereik en de betrokkenheid rondom de Open Bedrijvendag Marslanden hebben vergroot. Op deze manier hebben we extra zichtbaarheid gecreëerd en het aantal bezoekers weten uit te breiden.

We kijken terug op een mooie samenwerking en een effectieve campagne!

AANVRAGEN

BRAND FOR LIFE
PROMOTIEARTIKELEN.

Vul hieronder je gegevens in en doe je aanvraag.