STOF TOT
NADENKEN.

Hilda Wessels is in 2017 gestart met Stof tot Nadenken. Met Stof tot Nadenken biedt zij coaching, training en intervisie-sessies aan vrouwen die te veel liefhebben en zichzelf wegcijferen. Ze ondersteunt vrouwen bij het omdenken en omgaan met negatieve gedachtenpatronen. Door middel van methodieken geeft ze vrouwen inzichten die hun verder kunnen helpen. Hiermee wil Hilda inspireren, verlichten en verbinden.

BRAND CASE.

Opdrachtgever:
Stof tot Nadenken

Diensten:
Design, webdevelopment & copywriting.

Om een nog sterkere uitstraling aan haar merk te geven en om het bedrijf nog meer op de kaart te zetten, kwam Hilda bij ons met het verzoek om voor haar een logo & huisstijl te ontwerpen en een nieuwe website te bouwen. Stof tot Nadenken staat voor hoop en kracht, dat is dan ook wat bij ons centraal stond tijdens het creatieve proces.

LOGO & HUISSTIJL

Samen met Hilda hebben we het gehad over waar Stof tot Nadenken voor staat, wat haar drijfveer is en wat voor diensten ze met haar bedrijf aanbiedt. Al gauw werd het duidelijk dat het logo vooral kracht en hoop moest uitstralen. Hilda heeft een bijzonder verhaal met ons gedeeld waarbij een specifiek beeldje centraal stond. Dit beeldje hebben we terug laten komen in het logo. Naast de kracht die het logo moest uitstralen, hebben we gekozen voor een speels font en vele vrolijke kleuren in de vorm van een regenboog. Op deze manier past het logo bij Hilda als persoon en bij Stof tot Nadenken als bedrijf.  Het logo staat symbool voor vrouwen die ondanks hun kracht, een steuntje in de rug nodig hebben. Naast het logo hebben we ook een visitekaart ontworpen voor Stof tot Nadenken. De wens van Hilda was om een vierkant visitekaartje te laten maken, zodat het anders is dan de standaard visitekaart formaat. We hebben de stijl van het logo volledig doorgetrokken naar de visitekaart.

WEBDEVELOPMENT & COPYWRITING

Nadat we een sterke huisstijl hebben gecreëerd voor Stof tot Nadenken, werd het tijd om een nieuwe website te bouwen. Het doel van de nieuwe website is om goed en beter zichtbaar te zijn en om de doelgroep te informeren over het bedrijf. De krachtige, kleurrijke en deels speelse stijl is doorgetrokken naar de website. Wanneer je de website bezoekt, zie je als allereerst het logo op een dynamische manier binnenkomen in de header. Dit hebben we ook op deze manier weggezet in de footer.

 

De website beschikt over verschillende pagina’s die op een overzichtelijke manier iets vertellen over Hilda en de diensten. De websiteteksten hebben wij op basis van de wensen en relevante aanwezige informatie geschreven en professioneel weggezet. Verschillende foto’s die zijn geschoten door onze partner Aniek Wessel van Fotostudio A14 hebben we verwerkt op de gehele website. Dit geeft een persoonlijke en frisse touch aan de pagina’s. Daarnaast heeft de website een aparte pagina met diverse blogitems. Dit was een wens van Hilda, omdat ze regelmatig items schrijft over haar vakgebied, visie en gedachten. Op deze manier kan ze het ook delen met de bezoekers van haar website. We hebben een contactpagina toegevoegd aan de website met een contactformulier, zodat men op een snelle en eenvoudige manier in contact kan komen met Stof tot Nadenken. Naast Stof tot Nadenken, houdt Hilda zich ook bezig met textielkunst. Op de nieuwe website hebben we dan ook een doorverwijzing gemaakt naar haar website over textielkunst. Ook hebben we social media iconen toegepast op de website die verwijzen naar de social media kanalen van Hilda. De website is technisch goed opgebouwd, zodat deze goed vindbaar is in zoekmachines.  Ook is de website via verschillende apparaten goed te bezoeken, zowel via een mobiel als via een laptop.

GRATIS DOWNLOADEN

BRAND FOR LIFE
INHAAKKALENDER 2024.

Vul hieronder je gegevens in en ga direct aan de slag.